Az oldalon sütiket (cookie) használunk, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ
Termékek Menü

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek – KreativKocka.hu

Szolgáltató adatai

  • Név: Creative Store Hungary Kft.
  • Székhely és levelezési cím: 3434 Mályi, Fő út 11.
  • Ügyfélszolgálat: Nyitvatartási idő alatt, 3434 Mályi, Fő út 11. cím alatt, vagy telefonon, +36-46-951-708, +36-30-874-0180 vagy email-ben az info@kreativkocka.hu címen. Részletes nyitvatartás: http://www.kreativkocka.hu/index.php?route=information/contact
  • Telefonszám: +36-46-951-708
  • E-mail cím: info@kreativkocka.hu
  • Cégjegyzékszám: 05-09-027155
  • Bejegyző bíróság megnevezése: Miskolci Törvényszék Cégbírósága
  • Adószám: 24967077-2-05
  • Internet cím: kreativkocka.hu

Általános tudnivalók, a felek közötti szerződés létrejötte

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.kreativkocka.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: KreativKocka.hu Online áruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Az KreativKocka.hu Online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Elkertv.") szabályozza.
Vásárlóként lehetőséged van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. 
A KreativKocka.hu Online áruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.
A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség.
A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét 5 évig őrzi, utólag hozzáférhető.
A szerződés nyelve magyar.
A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Regisztráció

A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az adatbekérőt (egy szabadon választható felhasználónév, egy valós e-mail cím, szállítási cím és egy választott jelszó megadása szükséges) követően egy automatikus e-mail nyugtázza a regisztráció sikerességét. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Regisztráció törlése

Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor törölni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. A Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Ügyfél a felelős. Amennyiben Ügyfél tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.
Ügyfél vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. 

Megrendelés

A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezed. Ekkor automatikusan megjelenik a kosár tartalma, vagyis látható lesz a vásárlás során a kosárba helyezett termékek listája, a várható szállítási díj, valamint a számla végösszege. Így leellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosítható és javítható. Ha folytatni szeretnéd a keresést, akkor a „Vásárlás folytatása” gombra kell kattintanod. A vásárlás bármelyik szakaszában meg tudod nézni, hogy milyen termékeket tettél már a kosaradba, a jobb oldalon található „Kosár” menü alatt található „Megtekintés” gombra kattintva.
Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Tovább a pénztárhoz" gombra.

Ezután három lehetőség közül tudsz választani:

  • regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni: ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címedet és jelszavadat
  • új vásárlóként akarsz regisztrálni: ha korábban még nem vásároltál a webáruházban, vagy nem regisztráltad magad, akkor most lehetőség van arra, hogy megadd a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned
  • ha esetleg regisztráció nélkül szeretnél vásárolni, akkor add meg számlázási és szállítási címedet.

A következő lépésben válaszd ki a megfelelő szállítási módot (személyes átvétel, szállítás futárszolgálattal, Pick Pack Pontos szállítás, vagy Postai szállítás), valamint a fizetési módot (utánvét, banki átutalás).

A fentiek kiválasztása után, ha a megrendelés tartalma megfelelő, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra és fogadd el a Vásárlási feltételeket.


Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.
A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
 

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Ha később veszed észre a hibát, akkor kérünk mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk a hiba elhárításában.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.

Fizetési feltételek

Online áruházunkban lehetőség van banki átutalással, vagy utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás

A küldemények kézbesítése futárszolgálattal, Pick Pack Pontos vagy postai szállítással történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok:

  • GLS - Fürgefutár Futárszolgálattal
  • Pick Pack Pontos átvétellel
  • Postai szállítás
  • Személyes átvétel

Kiszállítási idő: 2-3 nap, de egyes termékek esetén ez hosszabb is lehet. Utóbbi esetben írásban tájékoztatunk a várható kiszállítás időpontjáról 24 órán belül.

Szállítási díjak:

Aktuális szállítási díjainkat a Szállítás és Fizetés oldalon tekintheted meg.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatjuk, utólag hozzáférhető lesz.

Panaszkezelés

KreativKocka.hu Online áruház vevők számára nyújtott termékek értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére, vagy mulasztására vonatkozó panaszodat szóban, vagy írásban közölheted a KreativKocka.hu Online áruházzal. A KreativKocka.hu Online áruház a panaszt azonnal megvizsgálja és 8 napon belül szükség szerűen orvosolja. Amennyiben az igénybevevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz elutasítása esetén, a vevő panaszával a járási hivatalhoz fordulhat. Az illetékességet a fogysztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016 (XII. 2.) kormány rendelet 2/A §-e határozza meg. Az illetékesség tekintetében elsősorban a fogyasztó lakhelyét szükséges figyelembe venni. A járási hivatalok a http://jarasinfo.gov.hu/ linken érhető el. 
 

Vitarendezés, Békéltetés
A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.

Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében.

Az online vitarendezési platformot az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából Vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a KockaKocka.hu Online Áruház székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő Békéltető testülethez. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni.

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefon: 06-46-501-091, 501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: bekeltetes@bokik.hu

www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Kellékszavatosság, Termékszavatosság

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhetsz a kellékszavatossági jogoddal?

A KreativKocka.hu Online Áruház  hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetnek meg kellékszavatossági igény alapján?

Választásod szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz:

Kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérted, illetve nem kérhetted, úgy igényelheted az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Te is kijavíthatod, illetve mással kijavíttathatod vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhatsz.

Választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban neked kell viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet?

Köteles vagy a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmedet, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogodat már nem érvényesítheted. Használt dolog esetén ez a határidő egy hónap.

Kivel szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet?

A vállalkozással szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogaid érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Creative Store Hungary Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már köteles vagy bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhetsz a termékszavatossági jogoddal?

Ingó dolog (termék) hibája esetén választásod szerint - az 1. pontban meghatározott jogod vagy termékszavatossági igényt érvényesítheted.

Milyen jogok illetnek meg termékszavatossági igényed alapján?

Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheted termékszavatossági igényedet?

Termékszavatossági igényedet a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elteltével e jogosultságodat elveszted.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheted termékszavatossági igényedet?

Termékszavatossági igényedet kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatod. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén neked kell bizonyítani.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmedet, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényednek eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényedet a gyártóval szemben érvényesítheted.

 

Hiányos, sérült alkatrészt tartalmazó LEGO termék esetén: a https://service.lego.com oldalon keresztül tudod közvetlenül a gyártónál érvényesíteni a termékszavatossági jogodat.

 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A jelenleg hatályos rendelkezéseket a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet tartalmazza. 

Vevő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási jog kizárólag fogyasztót illeti meg; fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak. Az elállás pontos feltételei: Vevő elállási jogát gyakorolhatja a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított tizennégy nap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig. Vevő az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot 14 napon belül elegendő elküldeni. Vevő elállási jogát gyakorolhatja a jelen Elállási nyilatkozat minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. A nyilatkozatot az info@kreativkocka.hu címre kell küldeni.

Vevő a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia. KreativKocka.hu Online Áruház a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríti. Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Amennyiben Vevő nem minden, a megrendelésében szereplő termék tekintetében gyakorolta az elállási jogát, KreativKocka.hu Online Áruház nem köteles visszatéríteni a szállítási költséget. Amennyiben Vevő nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni. A Vevőt ezen felül egyéb költség nem terheli. KreativKocka.hu Online Áruház követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

KreativKocka.hu Online Áruház az árváltoztatás jogát fenntartja, amely a honlapon történő feltüntetéssel lép hatályba. Az árváltoztatás a már megrendelt termékek vételárát nem érinti.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (e-mail: info@kreativkocka.hu).